Friday, April 24, 2009

Hadiah & Kereta

Salam untuk pengunjung blog nawalsofiyyah...

Bayi Nawal ini menjangkau usia 4 bulan 1 minggu... dan hari ini Nawal menerima hadiah kelahirannya daripada Kelab Staf tempat ayahnya bertugas..

Mungkin agak lewat.. tetapi nak kata pepatah.. Better late than never... kan?
hadiah dari Kelab Staf ini hanya diberikan kepada anak pertama yg lahir di tempat berkenaan... walaupun Nawal ini anak ke4.. sebenarnya..

Jika recall semula...

anak pertama: Sobihah.. lahir semasa ibubapa bertugas bersama-sama.. di IQRA' Institut, Sek 9 Shah Alam.. 2002. Dapat hadiah dari kelab Staff: buaian besi.. yang masih digunakan sampai sekarang.

anak kedua: Sobirah.. lahir semasa abah sedang mengikuti KPLI di MPI Bangi.. 2004. Classmates semasa tu hadiahkan Kelambu Bayi... dan.. ape ye.. lupa dah.. *masa tu ibunya surirumah sepenuh masa.

anak ketiga: Solihin.. lahir semasa ibu bertugas di Kalumpang.. 2006 - abah pula di Selat Pulau.. emm... tak ingat la apa hadiah yg KeStaff bagi.. rasanya pakaian kot..

dan keempat.. Sofiyyah... 2008. nak tahu nawal lahir di hosp mana? selak lah entry2 awal blog ini.. semuanya ada tercatat...






dan ini abang Nawfalnya dengan bangga memegang kereta Ferrari Shell Limited Edition... warna kuning tu.. boleh lawan ke dengan kereta abah??

1 comment:

Anonymous said...

nawal dpt hadiah ape dlm kotak tu?kereta kuning tu sure abgnye yg main...hehe~makcik ca

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Our Family

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers